לרגל פתיחת האתר החדש 10% הנחה על כל הדגמים

שיש מלכות לוגו

שיש סיליסטון למטבח

שיש סיליסטון מטבח הוא אחד ממשטחי העבודה המבוקשים ביותר הודות לסטנדרטים הגבוהים שלו, לעמידות יוצאת הדופן ולנראות היוקרתית,  שטח עבודה שהביקוש אליו הולך וגובר מיום ליום.

אדריכלים ומעצבי פנים מרבים להמליץ ללקוחותיהם המחפשים שיש עמיד ויוקרתי על שיש סילסטון למטבח ולא בכדי. שיש סילסטון מביא אתו הרבה יתרונות, הוא נפוץ בכל סוג של מטבח, אך בעיקר במטבחים גדולים, פעילים ויוקרתיים עם משטחי עבודה נרחבים. 

לא לחינם שיש סיליסטון נחשב בשנים האחרונות לאחד מסוגי השיש המומלצים ביותר. בחרתם בשיש סיליסטון, הוא יוכל לשמש אתכם שנים ארוכות בלי שהוא יאבד את הברק המיוחד, את הרעננות  ואת האיכות.

קטלוג שיש סיליסטון

נא להכיר - שיש סיליסטון למטבח

סיליסטון הוא משטח הידוע בעמידות הגבוהה שלו. הסיליסטון עמיד נגד שריטות ושחיקה, נגד מכות חזקות וסדקים ונגד כתמים ונגד זיהומים. משטח הסיליסטון נחשב למשטח עבודה סטרילי  לחלוטין ואנטי בקטריאלי ביחס למשטחי העבודה מסוגים שונים.  

 משטחי סיליסטון הם משטחים אטומים כמעט ללא נקבובית, תכונה אשר מונעת משאריות של אוכל, תבלינים משקאות ועוד להצטבר בנקבוביות לגרום לזיהומים, לכתמים ולמראה לא אסתטי של השיש. הבחירה בשיש הסיליסטון מאפשרת לשמור בקלות על רמה גבוהה של ניקיון במטבח.

התחזוקה של משטחי סיליסטון היא מינימאלית. אין צורך בחומרי ניקוי מיוחדים ויקרים, כל חומר ניקוי כללי ומטלית רטובה יעשו היטב את העבודה ויחזירו למשטח את הברק את המראה הרענן והמקורי. יחד עם זאת, אבן הסיליסטון עמידה בפני כימיקלים שונים וחומרי ניקוי חומציים כמו אקונומיקה ועוד.

אבן הסיליסטון היא אבן גמישה המאפשרת גיוון בעיצובים. יש לה למעלה מחמישים דגמים, צבעים ומרקמים שונים, ולכן היא יכולה להתאים לכל מטבח בכל סגנון. היא מתאימה למטבחים כפריים, למטבחים אורבניים, למטבחים מודרניים ויוקרתיים, למטבחים גדולים וגם קטנים. 

 כאשר קונים את משטחי העבודה אצל מתקין מורשה נהנים מאחריות לתקופה ארוכה, לעשרים וחמש שנים.

 חסרונות

 משטחי סיליסטון אינם עמידים בפני חום. לא תוכלו להניח עליהם עצמים חמים, אלא רק באמצעות כלי עזר מבודדים מחום. אם לא תקפידו על כך, המשטח עלול להינזק ולהיסדק.

יחסית למשטחי עבודה אחרים, שיש הסיליסטון נחשב לשיש יקר, אך חשוב לדעת, מחיר השיש משתנה בהתאם לגוונים לטקסטורות, לעיבודים ולדגמים השונים.

שיש סיליסטון למטבח – כדאי או לא כדאי? כדאי!

שיש סיליסטון למטבח משלב פונקציונאליות עם דקורטיביות. משטחי השיש משלבים תכונות שהופכות אותם למשטחים נפוצים במטבחים המאופיינים בבישולים מרובים. הם מעניקים תמורה מצוינת לכסף ויכולים לשרת אתכם בהצלחה במשך שנים ארוכות. 

מחפשים שיש מושלם למטבח – מצאתם! ב"שיש מלכות" נדע להתאים לכל לקוח את השיש המושלם למטבח. אנו מתמחים בפתרונות שימושיים, יצירתיים וייחודים המשלבים יופי ופרקטיות! הצטרפו גם אתם אל אינספור לקוחות מרוצים!

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן