לרגל פתיחת האתר החדש 10% הנחה על כל הדגמים

שיש מלכות לוגו

עבודות שיש למדרגות

שיש למדרגות

אם אתם רוצים להעניק לביתכם מראה יוקרתי, מרשים והרמוני, מראה שתמיד ישמור על עכשוויות ויגשר בין הקומות  והמפלסים השונים בבית, שיש למדרגות זו הבחירה המושלמת. 

בעבר גרם המדרגות שימש לתפקיד פונקציונאלי בלבד, למעבר בין חלקיו השונים של הבית. אך במשך השנים אדריכלים ומעצבי פנים הבינו את החשיבות של המדרגות גם בפן העיצובי והחלו להמליץ על ביצוע עבודת מדרגות משיש ובכך הפכו את גרם המדרגות לאלמנט דקורטיבי, יוקרתי ומרשים, לגרם מדרגות עם נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה.

ב"שיש מלכות" תוכלו למצוא שיש לריצוף מדרגות פנים או בחוץ במגוון סגנונות, צבעים ומרקמים ובגדלים המותאמים אישית לכל דרישות הלקוח.

בחרתם ב"שיש מלכות", המדרגות שלכם יהיו הרבה יותר מסתם מדרגות המחברים בין הקומות ובין המפלסים השונים.

שיש למדרגות – המדריך המלא!

שיש למדרגות נחשב לחומר חזק ועמיד במיוחד אשר מחזיק מעמד שנים רבות ללא תחזוקה מיוחדת. מדרגות השיש נשחקות הרבה פחות יחסית למדרגות עץ או מתכת, הן עמידות בפני בלאי וספיגה, הן נשארות חזקות ואסתטיות לאורך שנים, הן לא מתחממות ובקלות, לא משנות את הצורה ולא מחלידות. 

משטחי השיש קלים לניקוי ולתחזוקה. כדי לשמור על ניקיון המדרגות צריך רק לשטוף אותן עם מעט מים מהולים בחומרי ניקוי בסיסיים ואפשר גם למרוח שכבה של סילר כדי למנוע היווצרות של כתמים. השיש הוא חומר מאוד איכותי וחזק וגם אם יישפך עליו משקה "צובע" או מלכלך מאוד תמיד אפשר לנקות או במקרה הגרוע להעביר את השיש ליטוש קל והמדרגות יקבלו את הברק ואת הניצוצות שהיו להם כמו ביום שבו התקנתם אותם.

מדרגות שיש שעוצבו והותקנו במקצועיות מעניקים לחלל תחושה של מרחב ואשליה של חלל גדול ומרווח יותר.  

כל אבן שיש מעוצבת ומלוטשת בנפרד, ולכן מדרגות השיש מגיעים במגוון צורות, מרקמים וגדלים המתאימים לכל סגנון, לסגנון עיצובי מודרני, לסגנון כפרי, לסגנון קלאסי, לסגנון רטרו ועוד. מגוון הסגנונות והדגמים מאפשר לכל אחד לקבל גרם מדרגות ייחודי ומעוצב במראה השובה את העין.

אם אתם רוצים לעצב מראה הרמוני, קלאסי ואחיד, מדרגות השיש משתלבות מצוין עם הריצוף בבית ואפשר להשיג אותן בגוונים דומים מאוד לאריחי הריצוף. 

מדרגות שיש מתאימות הן למדרגות בפנים הבית והן למדרגות חיצוניות. כאשר רוצים לבחור שיש למדרגות חיצוניות חשוב לבחור שיש איכותי אשר עמיד בתנאי חוץ. 

הגמישות של השיש מאפשרת מגוון של אפשרויות לעיבוד מדרגות אבן השיש, אפשר לבחור בסוגים ובעיבודים שונים כמו פס ניתוק, עיבוד עגול, חצי עגול, חזית כפולה ועיבוד מקור הציפור.

פס ניתוק – זוהי צורת עיבוד עכשווית וטרנדית הנותנת תחושה של מדרגה צפה.

עיבוד עגול זהו עיבוד בעל קו הרמוני וזורם המעניק לגרם המדרגות חזות יוקרתית ומרשימה.

עיבוד חצי עגול מתאים למדרגות התחומות משני הצדדים בקירות, גם עיבוד חצי עגול משדר יוקרה והדר.

חזית כפולה מעניקה למדרגות חזות מעובה דומיננטית ומרשימה.

עיבוד מקור היפור זהו עיבוד מלכותי ומעודן, עם צורות שונות ואופציות רבות שאפשר לעשות זאת לפי סרטוט והחלטת המעצב והלקוח. זהו עיבוד עכשווי וטרנדי היוצר מראה יוקרתי ומרשים למדרגות.

איך לבחור שיש למדרגות – באדיבות "שיש מלכות"

כאשר בוחרים שיש למדרגות יש כמה קריטריונים שחשוב לקחת בחשבון:

להיכן המדרגות מיועדות, לחלל פנימי או לחוץ. חשוב לדעת כי לא כל לוחות השיש מתאימות למדרגות בחוץ החשופות לקרני שמש ולתנאי מזג אוויר קיצוניים.

מהי רמת הספיגה הנדרשת – יש לוחות שיש עם רמת ספיגה גבוהה ויש עם רמת ספיגה נמוכה.

חוזק ועמידות – למדרגות בחוץ או לבתים עם הרבה תנועה חשוב לבחור שיש עמיד וחזק.

סגנון ועיצוב – חשוב להתאים את המדרגות לסגנון העיצובי המאפיין את ביתכם, סגנון כפרי, מודרני או קלאסי. 

"שיש מלכות" מספקת פתרונות מתקדמים עבור ריצוף שיש למדרגות. אנו מייבאים שיש איכותי, משווקים ומתקינים בצורה מקצועית. אנו מציעים שלל גוונים ודגמים בהתאמה מלאה לכל סוג של ג

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן