לרגל פתיחת האתר החדש 10% הנחה על כל הדגמים

שיש מלכות לוגו
לוגו שיש אינפיניטי

שיש אינפיניטי פורצלן למטבח

שיש אינפיניטי למטבח הוא אחד החידושים המרעננים בין שלל האפשרויות של משטחי עבודה למטבח וחיפוי קירות. זוהי אבן חזקה ויפה שתשדרג עד מאוד את הנראות של המטבח, תשפר את איכות החיים ואת חווית הבישול במטבח.

שיש אינפיניטי הוא מותג איטלקי מפורסם אשר מתמחה בלוחות פורצלן במידות גדולות, וכיאה למותג איטלקי, אינפיניטי מייצרת את לוחות השיש בטכנולוגיה חדשנית ובסטנדרט בלתי מתפשר של עיצוב ואיכות ומעניקה לנו מוצרים המתאימים למטבחים הכי פעילים והכי יפים.

קטלוג דגמי שיש אינפיניטי

נא להכיר - שיש אינפיניטי פורצלן למטבח

שיש אינפיניטי הוא משטח עבודה סינטטי הנראה בדיוק כמו אבן השיש הטבעית אשר מיוצר באיטליה בתהליך מיוחד של דחיסת חומרים טבעיים ומינרלים בטמפרטורות גבוהות של למעלה מאלף מעלות באופן מפוקח. הדחיסה המתבצעת בלחץ גבוה ועוצמתי במיוחד יוצרת משטחים חזקים וייחודיים.

אבן האינפיניטי נכנסה לשימוש בשנים האחרונות לאחר שהקונצרן האיטלקי "גרופ קונקורד", המתמחה למעלה מחמישים שנים בייצור משטחי פורצלן, זיהה את הביקוש הרב למשטחי פורצלן עמידים ואיכותיים שיתאימו למטבחים.

לוחות השיש האינפיניטי מגיעים במידות גדולות, בממדים של 3.20 על 1.60 מטר ובמידות משתנות של עובי, בין 6 מילימטר, המתאימים לחיפוי רצפה וקירות, לבין 12 ו- 20 מילימטר  המתאימים למשטחי עבודה למטבחים.

שיש האינפיניטי מורכב ממאה אחוז חומרים טבעיים, הרכב אשר הופך אותו לאידיאלי בעידן הבנייה הירוקה. השימוש בשיש מאפשר לנו ליהנות מחומר גלם טבעי ללא שימוש בחומרים סינתטיים רעילים ומתהליכי ייצור אקולוגיים. 

למה שיש אינפיניטי יתאים למטבח שלכם?

כי לשיש אינפיניטי יש יתרונות רבים ההופכים אותו לאחת הבחירות החכמות למטבח.

העמידות לחום מאפשרת להניח כל דבר על השיש, גם הוא חם ולוהט, בלי להיעזר במשטחים מבודדים ובלי לחשוש שייגרם לשיש נזק.

העמידות בפני שריטות תאפשר לכם לחתוך כל דבר היישר על משטח העבודה ללא צורך בשימוש בקרש לחיתוך. ובנוסף, העמידות בפני שריטות ובפני שחיקה תשמור על הברק ועל  המראה הרענן והמקורי של השיש לאורך שנים רבות. 

שיש אינפיניטי נחשב לשיש חזק במיוחד ועמיד. העמידות שלו נגד שריטות, נגד שחיקה, נגד שינויים קיצוניים במזג האוויר ונגד קרני  UVמאפשרות להשתמש בו כמשטח עבודה או לחיפוי קיר או ריצוף גם במטבחים הנמצאים בחוץ, תחת כיפת השמיים 

אם אתם אוהבים להכין קינוחים מיוחדים או תבשילים אחרים תוך חימום והקפאה, העמידות לקור, בנוסף על העמידות לחום, תאפשר לכם לקרר מהר או להפשיר את המוצרים הקפואים בטכניקות שונות בלי לחשוש לנזק לשיש. 

קל מאוד לנקות את משטחי השיש ואפשר לעשות זאת עם רוב מוצרי הניקיון הנמצאים בשוק, גם עם מוצרים חומציים וחריפים. אם אתם שומרי מסורת ורוצים להכשיר את השיש לפסח באמצעות אקונומיקה, חומצת מלח או מים רותחים תוכלו לעשות זאת בלי שהמשטח ייפגע או ייהרס. 

שיש אינפיניטי נחשב לשיש אטום, שיש שכמעט ואין בו נקבוביות. היעדר הנקבוביות מונעת ספיחה של תבלינים, של שאריות מזון, לימונים, משקאות ועוד הגורמים לכתמים על השיש ולהצטברות של חיידקים בין הנקבוביות. 

 שיש אינפיניטי מגיע בעיצוב יוקרתי בסגנונות גימור שונים, גימור מאט, גימור מבריק או סאטן עם מגוון גדול של גוונים, של טקסטורות ושל לוחות שיש בדרגות עובי שונות. זהו משטח שהצבעים והמרקם נקבעים מראש ומעוצבים מתוך שליטה בתהליך הייצור גורם המבטיח את משטח העבודה המרהיב ביותר.

כדי ליצור מטבח מיוחד במראה מקורי אפשר לשלב בין מספר דגמים וגימורים וליצור מטבח הבנוי כולו על משטחי השיש. אפשר להשתמש בשיש למשטח עבודה, לחיפוי קירות, לריצוף ואפילו לדלתות של ארונות המטבח. 

שיש אינפיניטי משדר מראה אחיד וזורם. העובדה שלוחות השיש מגיעים במידות גדולות מאפשרת למזער את כמות החיבורים בין הפלטות ולהביא למראה אחיד ומרשים.

 אחריות לעשר שנים.

 חיסרון:

 החיסרון היחיד של האינפיניטי הוא המחיר היקר יחסית למשטחי עבודה אחרים, אך שימו לב: המחיר עשוי להשתנות בין הדגמים והגימורים השונים.

שיש אינפיניטי למטבח – כדאי או לא כדאי? כדאי!

אם אתם אוהבים לבשל ונמצאים במטבח בתדירות גבוהה, שיש אינפיניטי על אף מחירו הגבוה יחסית, שווה את ההשקעה. זהו מוצר איכותי המשלב מראה מרשים ומהוקצע עם תכונות המתאימות לעבודה במטבח, תכונות אשר מאפשרות לעשות בו כמעט כל דבר. 

השילוב של דגמים מרהיבים וייחודים לצד יכולות עמידה גבוהות במיוחד הפכו את שיש אינפיניטי לאחד ממשטחי העבודה המבוקשים בישראל ובעולם כולו. 

צוות העובדים ב"שיש מלכות" מזמינים אתכם לבוא ולהתרשם מהמבחר הגדול, מהאיכות ומהיופי של לוחות השיש. אנו מייבאים את חומרי הגלם הטובים ביותר ומלווים אתכם בכל התהליך החל מבחירת השיש המתאים לדרישות הייחודיות שלכם ועד להתקנה בבית הלקוח! הלקוחות שלנו אוהבים אותנו וחוזרים אלינו שוב ושוב. בואו גם אתם והצטרפו אל משפחת הלקוחות המרוצים של "שיש מלכות"!

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן