לרגל פתיחת האתר החדש 10% הנחה על כל הדגמים

שיש מלכות לוגו

עבודות שיש לחדרי אמבטיה

שיש לאמבטיות

לאורך ההיסטוריה שימש השיש בעיקר את בני המעמד העליון לקישוט הרצפות, התקרות והקירות. ועל אף שזה היה בעבר מפגן של עושר, כיום אריחי השיש עושים את דרכם ליותר ויותר בתים וחדרי אמבטיה בכל רחבי העולם ומיועדים לכל מעמד ולכל תקציב. עם בחירת שיש לאמבטיה אנו גורמים לחלל האינטימי והחשוב בבית להיראות אלגנטי, מרשים ובעל חמימות טבעית המעניקה מראה מעודן ויוקרתי לצד עמידות ותחזוקה קלה.

"שיש מלכות" מייבאת ומתקינה משטחי שיש אקסקלוסיביים לחדרי האמבטיה. אנו מציעים מגוון גדול של סגנונות המותאמים בהתאמה אישית לסגנון ולמידות של כל חדר רחצה. עם "שיש מלכות" אתם לא צריכים להתפשר על חלום היוקרה והנוחות, בכל תקציב תוכלו להתרחץ באמבטיית החלומות. אנו נדע להתאים עבורכם את סוגי השיש המתאים לחלל הייחודי שלכם, לסגנון ולתקציב.

5 כללים לבחירת השיש המתאים לאמבטיה שלכם – באדיבות "שיש מלכות"

חדר האמבטיה הוא חלל רטוב. הוא מתמלא באופן שוטף באדים ובלחות ולכן חשוב לבחור שיש שאינו סופג לחות וכתמים ולהימנע משיש העלול להיהרס בלחות גבוהה. לא בכדי משטחי השיש הפופולאריים ביותר לאמבטיה עשויים מגרניט, גרניט פורצלן או אבן קיסר.  שכן אלו, בעיקר, שלושת הסוגים העמידים ביותר נגד לחות.

מומלץ לבחור לוחות שיש אטומים עם מעט נקבוביות, לוחות אשר מתנקים בקלות ועמידים בפני חום וקור. 

שימו לב האם השיש עמיד בפני מוצרים חריפים המכילים חומצות. בחדרי האמבטיה נמצאים בדרך הטבע מוצרי היגיינה שונים, מוצרי שיער, בשמים, משחות שיניים ומוצרים נוספים לשיניים, ומוצרים אחרים אשר מכילים חומרים חריפים, ולכן חשוב לבחור שיש העמיד נגד חומצות וחומרים חריפים אחרים.  

כדאי לבחור לוחות שיש המגיעים במידות גדולות. השימוש בלוחות שיש גדולים לריצוף האמבטיה ייצרו מראה מרשים ומלא עוצמה, מראה המשדר אסתטיקה וניקיון של יחידה אחת גדולה. בחירה של לוחות שיש במידות קטנות עלולה ליצור מראה מקוטע , פחות אסתטי ופחות נקי.  

כאשר בוחרים שיש לריצוף חדרי הרחצה חשוב לבחור שיש מחוספס כדי למנוע סכנת החלקה.

 הפרקטיות והעיצוב חשובים מאוד, אך התקנת השיש חשובה לא פחות. ב"שיש מלכות" נדע להתקין את לוחות השיש לאמבטיה בדרך מקצועית, מדויקת ואסתטית מתוך שימוש בחומרי עבודה ייעודים ואיכותיים.

שיש לאמבטיה – גם נראות מדהימה וגם פרקטיות

הסגנונות, הדגמים והמרקמים של לוחות השיש מאפשרים לכם לשחק עם העיצובים ולבחור כל סגנון של עיצוב כאוות נפשכם. 

 

לפני שאתם בוחרים את השיש חשוב להחליט איזה מראה אתם מעוניינים לקבל, האם אתם מעוניינים במראה קלאסי, האם תרצו להשתולל עם מראה מיוחד וטרנדי או אולי אתם מעדיפים ללכת רחוק ולעצב אמבטיה מפוארת במיוחד. ב"שיש מלכות" תמצאו מגוון של לוחות שיש בסגנונות מגוונים, בצבעים שונים, בעיצובים ייחודיים, אחד מהם ודאי יגשים את  חלום האמבטיה שלכם ויאפשר התאמה מושלמת לשאר האביזרים הנמצאים בחלל האמבטיה. 

 

 לוחות שיש גמישים יאפשרו ליצור שפע של רעיונות אחסון ועיצוב כמו שקע סבון, כיור אינטגרלי או כל רעיון אחר שתבחרו.

 

 קל מאוד לעבוד עם אבני השיש והם יכולים לשמש כחיפוי לכל המשטחים לחלל האמבטיה, לריצוף, לחיפוי קירות, למשטח לכיור ואפילו לבניית ספסל שיש  למקלחת.

מחפשים שיש לחדרי אמבטיה? הגעתם למקום הנכון. צוות היועצים ב"שיש מלכות" ידע להמליץ לכם על סוגי השיש המתאימים לחדרים רטובים ולחים, על שיש עמיד נגד כתמים וחיידקים, על שיש המתאים באופן הרמוני לשאר האביזרים בחלל האמבטיה, שיש עם רמת גימור גבוהה , עם אחריות ובעיקר עם מחיר הגון ואטרקטיבי.

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן