לרגל פתיחת האתר החדש 10% הנחה על כל הדגמים

שיש מלכות לוגו

עבודות שיש למטבחים

עבודות שיש למטבחים

לכל סוג של שיש יש יתרונות וחסרונות, יש סוגי שיש שתוכלו להניח עליהם סירים חמים ותבניות אפיה שיצאו זה הרגע מהתנור ויש סוגי שיש שאם תניחו עליהם עצמים חמים הם ייסדקו, יש סוגי שיש שיספגו נוזלים ויצברו חיידקים ובקטריות ויש סוגי שיש אטומים שגם אם יישפכו עליהם  משקאות, קפה או תה או שיונחו עליהם צבעי מאכל, הם לא ייספגו בשיש לא יגרמו לכתמים ולא יצברו לכלוך וחיידקים.

כאשר אתם באים לבחור שיש למטבח אתם צריכים להכיר את היתרונות של כל סוגי השיש ולהחליט איזה מבין הסוגים הרבים מתאים לצרכים שלכם.

צוות העובדים ב"שיש מלכות" ישמח לייעץ לכם וללוות אתכם בכל התהליך החל מבחירת השיש המתאים ועד להתקנה המקצועית בביתכם.

 מתלבטים איזה שיש לבחור? צרו קשר, צברנו ניסיון וידע רב, נשמח להעמיד אותו לשירותכם!

7 כללי אצבע שיסייעו לכם לבחור את השיש המתאים – באדיבות "שיש מלכות"

התאמה לצרכים הייחודיים – שיש למטבח חייב להיות שימושי, פונקציונאלי ונוח לשימוש. זהו משטח עבודה שחייב לספק לכם את התנאים הכי נוחים האפשריים. אם אתם בשלנים שלא רוצים לצאת מהמטבח, שיש מסוג גרניט פורצלן, אבן קיסר או אבן גרניט טבעית ועוד יתאימו לכם, אם אתם רק מחממים במטבח את הארוחה שהזמנתם מהמסעדה, מקסימום חותכים לפעמים סלט, אתם יכולים להתפשר על דגמים אחרים, פחות יקרים ופחות עמידים, אך נראים נפלא.

אם אתם מבשלים הרבה ובדרך הטבע מדי פעם נשפך לכם, שמן , יין רטבים או תבלינים, אתם צריכים משטח שיש בעל כושר ספיגה נמוך, כדי שהנוזלים לא ייספגו וישאירו כתמים לנצח. אבל אם אתם לא פעילים במטבח והמטבח מהווה עבורכם בעיקר אלמנט עיצובי, כושר הספיגה יהיה פחות חשוב עבורכם.

חוזק ועמידות – השיש במטבח סופג לא מעט מכות במהלך חייו, סירים כבדים שנופלים עליו ועלולים לשבור אותו, סכינים חדות העלולות לשרוט אותו, הוא נחשף לעצמים חמים המונחים עליו ועלולים לסדוק אותו ועוד. כאשר אתם בוחרים שיש עליכם לוודא שהוא אכן מסוגל לעמוד במשימות שלכם ובאופי השימוש שלכם במטבח. חשוב לבחור בחומר גלם איכותי שיחזיק מעמד גם לאחר מספר שנים של שימוש וישמור על מראה חדש ויוקרתי. 

יש מאות דגמים וטקסטורות של שיש למטבח, יש לוחות שיש בצבע אחיד, יש שיש מבריק או מט, יש שיש עם גרגירים וגידים ועוד. מבין המגוון הרחב אתם צריכים לבחור את השיש המתאים לאלמנטים השונים במטבח כדי שהתוצאה תיראה, אחידה, מרשימה ויוקרתית. 

היום כאשר המטבח נמצא במרכז הבית הוא מהווה חלק חשוב בנראות של כל הבית. הבשורה הטובה היא שכמעט בכל סוג של משטח עבודה שתבחרו תוכלו למצוא את הדגם שמתאים למטבח ולטעם שלכם באופן אופטימלי.

ושימו לב: גם בעולם השיש, כמו בעולם האופנה , יש מגמות וטרנדים. אך זכרו, שיש לא מחליפים בכל יום. בדרך כלל תדירות ההחלפה היא אחת לעשר שנים ואפילו יותר ולא כל מה שאופנתי היום, יהיה אופנתי גם מחר. לכן כדאי לבחור שיש עם מראה קלאסי שייראה עדכני ויפה גם בעוד מספר שנים.

מחיר

 

אנחנו ב"שיש מלכות" סבורים שאין צורך לשבור חסכונות או להיכנס לחובות בשל קניית שיש, צוות היועצים שלנו ישמח להציג בפניכם מבחר גדול של דגמים המתאים לכל תקציב ולכל טעם.

אם תבחרו את השיש האיכותי והיפה ביותר, ההתקנה היא זו שתקבע את העמידות והיציבות שלו.

אם תבחרו את השיש האיכותי והיפה ביותר, ההתקנה היא זו שתקבע את העמידות והיציבות שלו. היציבות של השיש תלויה בארונות המטבח שעליהם הוא עומד. אנו ב"שיש מלכות" מקפידים על פילוס ויישור של ארונות המטבח או הקיר התומך, לוקחים מידות מדויקות, לעתים מספר פעמים כדי לבצע את חיתוך הלוחות בצורה המדויקת ביותר.

שיש מוצלח הוא שילוב נכון בין פרקטיות לבין נראות מרשימה ויוקרתית אנו מזמינים אתכם לבוא ולבחור שיש עמיד, מעוצב, קל לניקוי ונוח לשימוש. אל תתפשרו על הנוחות ועל הנראות, צרו אתנו קשר, נשמח לייעץ וללוות אתכם עד לשביעות רצון מלאה. 

שיש מוצלח הוא שילוב נכון בין פרקטיות לבין נראות מרשימה ויוקרתית אנו מזמינים אתכם לבוא ולבחור שיש עמיד, מעוצב, קל לניקוי ונוח לשימוש. אל תתפשרו על הנוחות ועל הנראות, צרו אתנו קשר, נשמח לייעץ וללוות אתכם עד לשביעות רצון מלאה. 

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן