לרגל פתיחת האתר החדש 10% הנחה על כל הדגמים

שיש מלכות לוגו

משטח שיש למינם למטבח

לא לחינם שיש למינם מכונה "העתיד של המטבחים", שכן שיש למינם למטבח הוא מותג חדשני, טרנדי ועדכני שפותח על ידי חברת למינם האיטלקית. עם גידול המגמה של המעבר ממשטחי שיש טבעיים למשטחי גרניט פורצלן הצליחו החוקרים האיטלקיים לפתח משטח שמאחד את כל היתרונות של הגרניט פורצלן ומוסיף יתרונות ייחודיים. שיש למינם זהו שיש בניחוח איטלקי, שיש חדשני וטרנדי המיוצר בהתאמה מלאה לאופי וסגנון המטבחים של היום. מגוון רחב של דגמים ומשטחים בגדלים שונים וחריגים הופכים את הלמינם לאחת האפשרויות הטובות והיפות המתאימות לכל מטבח.

נא להכיר – משטח שיש למינם למטבח

חברת למינם האיטלקית מייצרת משטחי שיש גרניט פורצלן כבר משנת 2001. החברה נחשבת לאחת החברות החלוצות והמובילות בתחום הייצור והשיווק של גרניט פורצלן. חברה המחזיקה במספר פטנטים בלעדיים וכוללת נציגויות בכל העולם המשווקים את מוצריה.

הלמינם אינו משטח שיש טבעי, אלא אבן שיש המיוצרת בטכנולוגיה מתקדמת של דחיסה וחימום של חומרי הגלם בטמפרטורה גבוהה במיוחד, עד ל – 1200 מעלת צלסיוס ובבישול איטי התורם לעמידות ולאיכות הגבוהה שלו. הלמינם עשוי מחומרים טבעיים בלבד, הוא ידידותי לסביבה, הוא אינו משחרר רעלים, תהליכי הייצור שלו מושתתים על אנרגיה סולרית ואפשר למחזר אותו בקלות.

שיש למינם הוא שיש ממשפחת הגרניט פורצלן, הוא מתאים למשטחי עבודה במטבח, לחיפויים, לריצוף ולחדרי רחצה.

שיש למינם – כל היתרונות של שיש גרניט פורצלן ועוד

שיש למינם עמיד בפני שריטות. אפשר לחתוך ירקות, פירות וכל מוצר ישירות על השיש, גם בסכינים חדים במיוחד.

עמיד בפני כתמים – עם אפס אחוז ספיגה שום דבר לא יידבק למשטח וישאיר בו כתמים, לא תבלינים, לא קפה, לא שמן, לא כורכום, לא סלק ועוד מוצרים אשר עלולים להכתים את המשטח.

עמיד בפני חום – שיש למינם עמיד בפני חום עד לטמפרטורה של שש מאות מעלות. גם אם תניחו עליו את הסיר הלוהט ביותר, בטמפרטורה מקסימלית של ארבע מאות מעלות, השיש לא ייסדק ולא יינזק.

עמיד בפני אש –  במקרה של שריפה, משטח הלמינם לא יפיץ חומרים רעילים.

עמיד בפני כימיקלים – את השיש אפשר לנקות בכל הסוגים של חומרי הניקיון כולל כימיקלים, אקונומיקה, חומרי חיטוי וחומרי ניקוי חריפים וחומציים. 

 מתאים גם למטבחי חוץ, הוא אינו דוהה בשמש, הוא לא מאבד את הברק , לא סופג מים ועמיד בפני קרינת UV.

 למינם נחשב למשטח הבריאותי וההיגייני ביותר. זהו משטח אנטי בקטריאלי, משטח אטום כמעט ללא נקבוביות המונע היווצרות של עובש והצטברות של חיידקים ופטריות.

עמיד בפני שוק תרמי – גם אם תשימו סיר רותח על השיש ובמקביל תשפכו כוס מים קרים, המשטח לא יינזק ולא ייפגע. זהו משטח שלעולם לא יתפוצץ, במצבים הקיצוניים ביותר, מקסימום יעלו ממנו כמה אדים.

כאשר אתם מתקינים את השיש באמצעות מתקין מורשה, תיהנו מעשר שנות אחריות.

משטח למינם מביא עמו את כל היתרונות של משטחי הגרניט פורצלן אך יש לו שני יתרונות נוספים, עובי המשטח נע בין שלושה מילימטר ועד לעשרים מילימטר והוא מגיע בלוחות גדולים. יתרונות אלו מאפשרים להשתמש במשטחי הלמינם למטרות שונות, לחיפוי קירות, למשטחי עבודה חזקים ואיכותיים, לחיפוי ארונות המטבח ועוד.

משטחי שיש למינם מאפשרים מגוון גדול של יישומים המתאימים לבית המודרני. הם מתאימים למשטחי עבודה, לדלפקים, לאיים, אפשר להכין מהם שולחנות, דלתות לארונות המטבח ועוד. משטחי למינם מתעדכנים באופן שוטף בהתאם לקווי העצוב העכשוויים ומהווים את המילה האחרונה בתחום.

החידוש בשיש למינם הוא הגודל של לוחות השיש. השיש מגיע בלוחות גדולים המאפשרים ניצול מרבי של הלוחות במינימום של תפרים וחיבורים.

 הלמינם אינו מחצב טבעי, אלא שיש המיוצר במפעל. הייצור במפעל מאפשר לתכנן לוחות בעיצובים שונים כך שיתאימו לכל סגנון, אופי וטעם אישי. הוא מגיע במגוון של טקסטורות, צבעים ודוגמאות כמו משטחים דמוי בטון, משטחים דמוי עץ, משטחים דמויי שיש טבעי ועוד.  

חסרונות

במשטחי למינם קשה לעגל ולעצב את הפינות, גורם הפוגע באפשרויות העיצוב.

משטחי למינם נחשבים למשטחים יקרים יותר מאשר סוגים אחרים של משטחי גרניט פורצלן.

שיש לימינם דוגמה

משטח שיש למינם למטבח – כדאי או לא כדאי? כדאי!

משטחי שיש למינם מעוצבים בסגנון חדשני ואומנותי המשלב מראה קלאסי עם צרכי המטבח המודרני. אלו משטחים איכותיים וקלים לניקוי המאפשרים פעילות רבה במטבח, פעילות נוחה, בלי לדאוג לכתמים, לשריטות או לנזקים אחרים. 

ממליצים עלינו

"שיש מלכות" היא החברה המובילה בישראל בתחום משטחי השיש, אנו מייבאים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר ומתקינים אותם במקצועיות בבית הלקוח.

המוטו שלנו הוא איכות, אמינות, שירות ומקצועיות ללא פשרות! צברנו אינספור לקוחות מרוצים, בואו גם אתם והצטרפו אליהם!

דילוג לתוכן