לרגל פתיחת האתר החדש 10% הנחה על כל הדגמים

שיש מלכות לוגו
לוגו גרניט פורצלן

שיש גרניט פורצלן

מחפשים שיש למטבח ותוהים האם קיים שיש שיכול לעמוד בחום, שלא סופג כתמים ושריטות. התשובה היא כן! שיש גרניט פורצלן הוא השיש שלכם.

גרניט פורצלן הוא חומר חדש שכבש בסערה את משטחי העבודה במטבח, את הריצוף לאמבטיות ויישומים נוספים. יש לו כושר עמידות גבוה, כושר ספיחה נמוך המונע היווצרות של לכלוכים וכתמים על המשטח, הוא עמיד בפני שריטות וחום והוא מגיע במגוון גדול של גוונים וצבעים וברמות גימור שונות.

היצע הדגמים, הגוונים והגדלים של משטחי הגרניט פורצלן מאפשרים לכל אחד ליהנות מפונקציונאליות ומהתאמה עיצובית המתאימה של סגנון ואופי. 

קטלוג שיש גרניט

נא להכיר: שיש פורצלן / גרניט פורצלן למטבח

שיש גרניט פורצלן נמצא בשימוש במשך שנים רבות, בניגוד לשיש הטבעי, פורצלן הוא חומר מעשה ידי אדם, חומר חזק מאוד שאחד המרכיבים העיקריים שלו הוא החימר הסיני.

בתהליך העבדה משלבים חימר סיני עם מינרלים נוספים וחרסית ויוצרים תרכובת ייחודית שאותה דוחסים בעוצמה ומחממים בטמפרטורות גבוהות עד לקבלת המשטחים הדחוסים והחזקים. בסיום התהליך מזגגים את החומר ומוסיפים לו פיגמנטים שיוצרים את המראה הייחודי, את הדוגמאות ואת המראה המבריק או את המראה המט – משי עם ברק עדין.

השליטה בתהליך הייצור בשיטות טכנולוגיות חדישות ומתקדמות מאפשרת ליצור מגוון עצום של מרקמים ודגמים 

כל הסיבות שישכנעו גם אתכם לרכוש שיש פורצלן / גרניט פורצלן למטבח

שיש גרניט פורצלן הוא שיש עמיד לחום, גם בחום גבוה של 1,200 מעלות סלציוס. העמידות לחום מאפשרת להניח מחבתות חמות, סירים חמים, גם עם מים רותחים, ישירות על משטח העבודה ללא צורך בחומר בידוד ובלי לדאוג לפיצוצים וסדקים העלולים להיגרם במשטחים שונים בשל שינויים בטמפרטורות.

את המצרכים השונים תוכלו לחתוך ישירות על משטח העבודה בלי לדאוג לשריטות על המשטח. שיש גרניט פורצלן עמיד לשריטות לחלוטין הודות לפורמולה הייחודית שממנה הוא מיוצר ולדחיסות של החומרים.

 משטח העבודה יהיה תמיד היגייני ואנטי בקטריאלי. הדחיסות הגבוהה של החומרים בתהליך הייצור ממזערת את פליטת החומרים עד לאפס ודואגת שהחיידקים לא יוכלו להיתפס במשטח העבודה וכתוצאה מכך גם במרכיבים שבהם אתם משתמשים לבישול, לאפייה, בירקות חתוכים ועוד.

שיש פורצלן הוא שיש עמיד לשמש. אם אתם מתבוננים בתמונות שתליתם על דלת המקרר, אתם בטח שמים לב שבמשך הזמן הן דוהות. קרני השמש חודרות גם למטבח ומה שקרה לתמונות עלול לקרות גם למשטח העבודה אם הוא אינו עמיד לקרינת UV. שיש גרניט פורצלן הוא שיש עמיד לשמש, החומר שממנו הוא עשוי יכול להחזיק שנים רבות ולשמור על המראה הרענן והמקורי.

 בשל העמידות לשמש ולתנאי מזג אוויר אחרים, שיש גרניט מתאים גם למטבחי חוץ. אם אתם אוהבים לבשל בגינה או במרפסת על הגג, מומלץ לכם לבחור בשיש פורצלן. 

את משטח העבודה תוכלו לנקות בכל סוגי של חומר ניקוי, כולל חומרי ניקוי חריפים כמו אקונומיקה, מלח לימון ועוד. בניגוד למשטחי שיש אחרים שאותם אסור לנקות בחומרי ניקוי חריפים, לשיש פורצלן יש יכולת ספיגה אפסית, ולכן אפשר לבחור כל סוג של חומר ניקוי.  

משטחי שיש גרניט פורצלן מגיעים בעובי בגדלים שונים, ולכן הם יתאימו לכל סוג של שימוש בחיפוי בהתאם לצרכים.

בחרתם שיש פורצלן, תוכלו למצוא את כל סוגי הגוונים והטקסטורות והגימורים שתרצו.   המבחר הרחב מאפשר ליהנות מהתאמה עיצובית וממראה יוקרתי לכל מטבח ולכל סגנון. 

 משיש גרניט פורצלן למטבח תוכלו ליהנות במשך שנים רבות. משטחי עבודה העשויים משיש פורצלן הם משטחים חזקים ועמידים הודות להרכב החומרים ותהליך הייצור הייחודי המעניקים לו חוזק ועמידות ברמה גבוהה במיוחד. משטחי העבודה יישארו יפים בדיוק כמו ביום הראשון גם אחרי שנים רבות של שימוש אינטנסיבי. במקרים נדירים שבהם הברק של השיש נעלם בעקבות תחזוקה לקויה, אפשר בקלות להחזיר את הברק באמצעות ליטוש ומריחה של שכבת סילר. 

שיש פורצלן משמש כאלטרנטיבה טובה וזולה למשטחי השיש היוקרתיים העשויים משיש גרניט טבעי. 

אחריות – אם התקנתם את משטחי השיש באמצעות מתקין מורשה, תוכלו ליהנות מאחריות לתקופה ארוכה, יתרון שיקנה לכם שקט נפשי.  

 חסרונות

שיש גרניט הוא חומר קשה ולא גמיש אשר עלול להיסדק כאשר הוא חוטף מכות חזקות או נושא משקל כבד במיוחד, אך אם תדעו להשתמש בו נכון, מעטים הסיכויים שהוא יישבר  או ייסדק. וכדאי לדעת: אם חלילה נוצר סדק קטן בשיש, הוא לא יעמיק ויתרחב במשך השנים.

שיש גרניט הוא חומר בעל נקבוביות, ולכן אם בחרתם שיש גרניט פורצלן למטבח תידרשו לתחזק ולנקות באופן קבוע כדי שלא יישארו עליו כתמים לאחר סיום העבודה. 

לא כולם אוהבים את המראה של השיש המגיע עם הדפס טבעי של שיש. 

שיש פורצלן? כדאי או לא כדאי? כדאי!

שיש פורצלן נחשב לידיד נאמן של כל מי שחובב בישול ואפייה ונמצא לא מעט זמן במטבח

שיש פורצלן הוא בין משטחי העבודה הנפוצים והפופולאריים ביותר למטבח. הוא מאפשר ליהנות משיש יוקרתי, איכותי וזול, יחסית לסוגים אחרים. הוא עמיד, קל לניקוי, הוא מגיע במבחר גדול של צבעים ואפשר להתאים אותו לכל סגנון של עיצוב .

 אם אתם אוהבים את המראה של האבן, אם יש לכם מטבח פעיל עם הרבה שעות בישול, שיש גרניט פורצלן מיועד לכם!

חברת "שיש מלכות" מתמחה בתחום השיש והאבן ומציבה רף חדש וגבוה של איכות, עיצוב וליווי ושירות מקצועי. אנו מתמחים בעיצוב והתקנה של כל סוגי השיש ומזמינים אתכם ליהנות משיש איכותי ומהתקנה מקצועית.

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן