לרגל פתיחת האתר החדש 10% הנחה על כל הדגמים

שיש מלכות לוגו

אודות שיש מלכות

"שיש מלכות" – מסורת של איכות ומקצוענות!

חיפויי שיש הם אחד מפתרונות החיפוי האיכותיים ביותר, לא חינם הביקוש לחיפוי שיש גובר יום ליום, ביקוש שיצר היצע אדיר של לוחות שיש מסוגים שונים, בדגמים שונים במרקמים ובמידות מגוונים.

 "שיש מלכות" מתמחה באבן השיש כבר למעלה מחמש עשרה שנה. אנו עוסקים בחיפוי שיש לכל מטרה, למשטחי עבודה במטבח, לחיפוי קירות בחללים רטובים כמו חדרי רחצה, סאונה ועוד, למדרגות שיש, לריצוף, לחיפוי קירות בסלון ועוד.

 החברה משווקת את לוחות השיש באיכות הגבוהה ביותר, בשלל צבעים, דוגמאות ומרקמים ומתמחה ב"תפירת חליפה אישית" המותאמת לכל לקוח.

בסל המוצרים של "שיש מלכות" אפשר למצוא את כל הסוגים של לוחות השיש לכל מטרה. אנו נשמח לארח אתכם באולם התצוגה שלנו במישור אדומים או להציע לכם שירות ייחודי ובלעדי, שירות VIP, שירות שבו נציגי החברה יגיעו אל בית הלקוח בכל רחבי הארץ מצוידים בכל הקטלוגים כדי שאתם תוכלו לבחור בנוחות את סוג השיש המתאים ולבדוק "און ליין" את ההתאמה שלו לעיצוב הכללי, של המטבח או של כל חלל.

אנשי הצוות של "שיש מלכות" צברו ניסיון רב בתחום חיפויי השיש לכל מטרה, את כל הידע והניסיון נשמח להעמיד לשירותכם כדי לסייע לכם למצוא את החיפוי המתאים לציפיות שלכם, לסגנון ולתקציב. 

יש שיש, ויש "שיש מלכות"!

ב"שיש מלכות" תוכלו למצוא עיצובים בסגנונות שונים, עיצוב קלאסי, עיצוב כפרי, עיצוב יוקרתי או עיצוב אורבני. בכל סוג של עיצוב שתבחרו, התוצאה תהיה מדהימה, מרשימה ומיוחדת.

צוות העובדים ב"שיש מלכות" מציבים רף גבוה של איכות, רף ללא תחרות. אנו מעצבים משטחי עבודה במטבח, חיפויי קירות, ריצוף או מדרגות המושכים את העין באפקטים ויזואליים שונים, אחרים מהעיצובים הרגילים והסטנדרטים.

 צוות העובדים שלנו מלווה כל לקוח וכל פרויקט בביקור בשטח, בייעוץ ובתיאום ציפיות מול הלקוחות עד לסיום העבודה לשביעות הרצון המלאה של הלקוח.

גם אם תבחרו את השיש היקר והיוקרתי ביותר, אם ההתקנה לא תהיה מקצועית, השיש לא ייראה טוב. אינספור לקוחות ישמחו להמליץ על ההתקנה האיכותית שלנו ועל עבודת הגימור ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר, ללא פשרות.

אנו עובדים עם מגוון עם אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים ויזמים בענף הנדל"ן ומספקים שיש באיכות גבוהה למגזר הציבורי, למגזר העסקי וגם למגזר הפרטי. 

אוריאל ממן, מנכ"ל "שיש מלכות", וצוות העובדים מזמינים אתכם ליצור קשר כדי להתרשם מהמבחר הגדול, מאיכות חומרי הגלם, מהתוצאות ומההמלצות של משפחת הלקוחות המרוצים.  אנו מאמינים במוצר ובעבודה שלנו ומעניקים אחריות על המוצר ועל ההתקנה.  

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן