לרגל פתיחת האתר החדש 10% הנחה על כל הדגמים

שיש מלכות לוגו
לוגו שיש דקטון

משטח דקטון – שיש דקטון

הוא יצא לשוק בשנת 2013, הוא נהנה מצמיחה גוברת והולכת ומעצבים מכל העולם רואים בו את אחת האפשרויות המובילות לבחירה של משטח עבודה במטבח, בואו להכיר את שיש דקטון. 

משטח דקטון הוא משטח ייחודי שפותח ומיוצר על ידי חברת קוסנטינו בספרד, משטח שחולל מהפכה בעיצוב המשטחים הפנימיים והחיצוניים הודות לתכונות ייעודיות, עיצוב ייחודי ושילוב נהדר בין איכות, מראה ושימושיות.

שיש דקטון מזוהה עם עמידות בפני שריטות, עם הגנה מספיגת מים, עם גוון ומראה אחיד ועם תכונות נוספות הנדרשות במטבח. משטח דקטון נותן מענה מושלם לדרישות של מרבית הצרכנים בעולם ולא בכדי הוא מוגדר כיום כמשטח העבודה החזק והעמיד ביותר עבור מטבחים.

קטלוג שיש דקטון

נא להכיר: משטח דקטון - שיש דקטון

משטחי דקקון מיוצרים על ידי חברת קוסנטינו מספרד הנחשבת לחברה המובילה בתחום הייצור של משטחי עבדה למטבח. החברה צברה ניסיון רב שנים בתחום ובפיתוח של מוצרים מתקדמים.

משטח הדקטון עשוי מחומר טבעי, משילוב של פורצלן, זכוכית, קוורץ ומינרלים טבעיים נוספים המיוצרים בתהליך חדשני המוגן בפטנט בלעדי. בתהליך הייצור כל החומרים נכבשים יחד בלחץ עצום בטמפרטורה גבוהה ובטכניקות נוספות המדמות את התהליך הטבעי הנוצר בבטן האדמה, תהליך היוצר את משטחי הגרניט הטבעי שאנו מכירים. 

התנאים הייחודיים גורמים לשינוי מולקולרי במצב החומר ומאחדים אותו למשטח אחיד עד שבסיום התהליך מתקבלים משטחים חזקים עמידים ומרהיבים ביופיים בעובי ובצבעים שונים המתאימים  לרוב המטבחים.

מהם הסיבות שישכנעו גם אתכם לבחור במשטחי דקטון?

משטחי דקטון עמידים לטמפרטורות גבוהות. במהלך פעולת הבישול אין צורך לדאוג מה יקרה אם המשטח יבוא במגע עם כלי חם, עם נוזלים חמים ולוהטים או עם מכשירים חמים. תוכלו להניח על המשטח סיר שהורדתם הרגע מלהבת האש או תבנית שהוצאה מהתנור מבלי לגרום נזק למשטח. העמידות לחום הגבוה מעניקה סביבת עבודה נוחה ושקט נפשי.

שיש דקטון מבטיח שני דברים חשובים, עמידות בפני כתמים וניקיון וסטריליות מרביים. בשל העובדה שבשיש יש מעט מאוד נקבוביות והאטימות של השיש גבוהה, החיידקים לא יכולים להתפתח והלכלוך והכתמים לא מצטברים. אם יש על משטח העבודה לכלוכים קלים או כתמים קשים כמו כתמי של יין, קפה וחלודה, קל מאוד לנקות אותם ולהחזיר למשטח את המראה המבריק ואת הסטריליות הנדרשת.

משטח העבודה הוא בעל דרגת חוזק גבוהה ומאופיין בעמידות בפני שריטות. תוכלו לגרור עליו כלים כמו מטחנות, בלנדרים וכלי עבודה נוספים או לחתוך ירקות בסכין חדה, והמשטח לא יישרט ולא יינזק.

אם יש לכם חלון מעל משטח העבודה הפונה אל השמש, לא תצטרכו לדאוג מהחשיפה לקרני השמש. על אף החשיפה המתמדת, משטח השיש ישמור על הגוון ועל התכונות הייחודיות שלו. מאחר ושיש דקטון עמיד בפני קרינת UV הוא אינו דוהה והוא מתאים גם לחיפוי מטבחים ומשטחים הנמצאים בחוץ.

העמידות הגבוהה של שיש דקטון הופכת אותו להיות המשטח האידיאלי לשימושים מסחריים ולמשטחים הנמצאים בפעילות רבה. הגימור הייחודי של משטחי הדקטון יחזיקו מעמד לאורך כל חיי המוצר ולא תצטרכו להחליף אותו או אפילו ללטש אותו.

משטחי דקטון הם משטחים מושלמים לסביבות קרות באופן קיצוני. הודות למקדם ההתפשטות הנמוך שלו, משטח השיש עמיד בפני הלם תרמי ומאפשר לו לעבור מחום קיצוני לקור קיצוני בלי שייגרם לו נזק. 

משטחי דקטון מגיעים במגוון טקסטורות מהממות ביופיין ובמבחר גוונים. אומנם מגוון הטקסטורות והגוונים קטן יחסית לסוגי משטחים אחרים, אך אפשר לבחור בין שלוש סדרות עיקריות, מראה טבעי, מראה סולידי ומראה תעשייתי ובאפשרויות גימור שונות המעניקות מראה מלוטש, מט חלק ומראה מט עם טקסטורה. 

לוחות השיש עבים מאוד ומגיעים במספר גוונים, עיצובים ומידות עובי שונות, ולכן אפשר להשלים את המראה העיצובי באמצעות ריצוף או חיפוי קירות זהה או מנוגד, בהתאם לטעם הייחודי, לסגנון ולתקציב.

חסרונות 

החיסרון המשמעותי של שיש דקטון הוא המחיר הגבוה יחסית לסוגי משטחים אחרים . המחיר נקבע בהתאם למספר פרמטרים כמו סוג המשטח עובי השיש וגודל המטבח.
במשטחי דקטון אי אפשר לבצע את כל סוגי הקנטים בחזית המשטח.
בשונה מסוגים אחרים של משטחי שיש, כאשר משטח דקטון נסדק או נשבר קשה וכמעט בלתי אפשרי לתקן אותו. 

משטח דקטון - שיש דקטון: כדאי או לא כדאי? כדאי!

הבחירה במשטח דקטון לא תאכזב אתכם! אתם תיהנו מגמישות, מיציבות, ממשטחים עמידים נגד שריטות, נגד כתמים, סדקים ואפילו טמפרטורות גבוהות. כל התכונות ועוד, הופכות את שיש דקטון לאחד מסוגי השיש המתאימים לכל צרכן. 

משטחי דקטון הם בחירה מצוינת למטבחים פעילים, למטבחים בעלי עיצוב יוקרתי או למטבחים בעלי עיצוב מורכב וייחודי.

צוות היועצים של חברת "שיש מלכות" ישמחו להעמיד לרשותכם את כל הידע והניסיון שהם צברו כדי לספק לכם את השיש הטוב ביותר מתוך שמירה על סטנדרט גבוה של איכות, שירות ומחירים אטרקטיביים.

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן