לרגל פתיחת האתר החדש 10% הנחה על כל הדגמים

שיש מלכות לוגו

עבודות שיש לחיפויים

שיש לאמבטיות

השיש הוא אחד החומרים המרהיבים שהטבע העניק לנו. עוד משחר ההיסטוריה נהגו האנשים לחפות ולרצף בו חללים. די אם נתבונן בטאג' מאהל ההודי, בבניינים מימי הביניים כמו ארמונות כנסיות או בתי כנסת או שנסייר בעיר הבירה של טורקמניסטן, נראה את הבניינים המפוארים המחופים בשיש וניווכח בנוכחות, בעוצמה ובנפלאות שמחולל חומר השיש. פעם חיפויי השיש היו בהישג ידם של בעלי הממון בלבד שרק הם יכלו להרשות אותו לעצמם, אך היום מחירו מתאים לכל תקציב, הוא זמין לכולם ומאפשר לכל אחד ליהנות מהעיצוב הנפלא ומהיתרונות הייחודיים של חומר השיש.

בשנים האחרונות קיים טרנד מלהיב של חיפוי קירות, ריצוף, מדרגות ומשטחי עבודה. אנחנו רואים אותו בכל מקום, בווילות מפוארות, בדירות בבניינים משותפים, במשרדים, באולמות תצוגה, בבתי מלון, באזורי בריכות וספא, בבתי כנסת ועוד. בכל מקום שבו הוא נמצא הוא מוסיף יופי, חן ויוקרה, לצד פונקציונליות ועמידות לאורך שנים רבות.

"שיש מלכות" מובילה בישראל את תחום לוחות השיש והאבן הטבעית. החברה מייבאת את חומרי הגלם הטובים בעולם, מציעה מבחר ענק של לוחות שיש בגימורים ובמרקמים מגוונים ומבצעת התקנה מקצועית. 

שיש לחיפויים – על האיכות על העיצוב וכל מה שחשוב לדעת על חיפויי שיש

השיש הוא סלע גיר מותמר שמוכר כבר מאות שנים ונחשב לאחד החומרים האיכותיים ביותר לצרכי הבנייה. חיפוי השיש הוא חומר אשר מתאים לחיפוי כל מבנה ולכל מטרה. השיש נחצב בטבע באזורים הררים, עובר ליטוש ונפרס ללוחות בגדלים הרצויים. לצד השיש הטבעי ישנו גם שיש סינתטי העשוי מאבנים טבעיות המשלבות חומרים נוספים כמו גבישי קוורץ, דבקים ועוד בתהליך ייחודי המאפשר לייצר לחות שיש סינתטי הדומים ללוחות השיש הטבעיים במראה ובתכונות, אך מחירם זול יותר. 

חיפויי השיש מתאימים למשטחי עבודה, לחיפוי מדרגות, לחיפוי קירות פנימיים, לריצוף, לשבילים, למשרדים ועוד. באמצעות חיפוי שיש אפשר להעניק לכל חלל מראה יוקרתי בסגנון קלאסי, בקו נקי ונעים. אפשר לעצב משטחי עבודה, אפשר לעצב משרדים ובתי עסקים עם דלפקים ושולחנות עבודה משיש, לחפות קיר בסלון כדי ליצור אווירה עיצובית ייחודית ומרשימה ועוד.

גימור השיש מציע מגוון אפשרויות של חיפוי. בכל מקום הוא ישדר אלגנטיות ויוקרתית.  

את השיש אפשר ללטש בקלות והוא מופיע בגוונים שונים. הוא יכול להיות במראה מט, במראה מבריק, במגוון סגנונות, צבעים ועיצובים. הוא מתאים לעיצוב בסגנון קלאסי, בסגנון מלכותי ומפואר, בסגנון נקי ומודרני ואפילו לעיצוב בסגנון ים תיכוני. 

שיש לחיפויים – מהם הגורמים שהפכו את השיש לחומר המוביל בתחום החיפויים?

חיפוי שיש מתאים לבתים פרטיים, למבני מגורים משותפים וגם למבנים ציבוריים. השיש אינו רגיש למים, הוא עמיד בפני רטיבות ובפני בלאי כתוצאה מקרני השמש, זהו חיפוי קיר עמיד וחזק המתאים לכל תנאי מזג האוויר, ולכן הוא מתאים גם לחיפויי חוץ. חיפוי השיש משדרג את הנראות של כל חלל, מגן בפני חדירה של גופים מזיקים כמו רטיבות, לכלוך ואבק ומשמש גם כחומר מבודד מפני קור או חום.

חומר השיש דורש תחזוקה מינימאלית. בניגוד לסוגים אחרים של חיפויים העלולים להישחק ולהישרט עם הזמן, השיש ישמור על מראה חלק ובוהק לאורך זמן. את השיש אין צורך לתחזק ולנקות בחומרי ניקיון מיוחדים. מספיק להשתמש במטלית לחה וחומר ניקוי כללי כדי להעניק לשיש, כל פעם מחדש, את המראה הנקי, הרענן והמלוטש. חשוב לדעת שעל חיפוי השיש לא נוצר עובש כיוון שהוא סופח את הלכלוך ואת הרטיבות.

לשיש יש תכונה לשמור על אפקט קריר ומאוורר, במיוחד בימי הקיץ החמים. שלא כמו חיפויים אחרים הנוטים לקלוט לתוכם חום, אריחי השיש תמיד יישארו קרירים ויעניקו אווירה קרירה בבית. בימי הקיץ החמים תיהנו ללכת על ריצוף המחופה בלוחות שיש ברגליים יחפות וליהנות מהאפקט של הקרירות ואוורור. 

צוות היועצים ב"שיש מלכות" ישמח לפרוס בפניכם את המגוון העצום של חיפויי השיש. לכל סוג של שיש יש יתרונות ותכונות שונות וכל אחד מגיע במרקמים, בצבעים ובדוגמאות שונות.

אנו מזמינים אתכם לבוא אלינו ולספר לנו על התנאים הייחודיים שלכם, על המטרה ועל התקציב, אנו מבטיחים לסייע בבחירה המתאימה ביותר של חיפוי השיש המתאים לכם! אנו מבצעים התקנה מקצועית ומעניקים אחריות על כל מוצר ועבודה. 

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן