לרגל פתיחת האתר החדש 10% הנחה על כל הדגמים

שיש מלכות לוגו
לוגו שיש אטלס

שיש אטלס פורצלן

משטחי שיש אטלס פורצלן הם משטחים איכותיים למטבח עם נראות נהדרת. הם משלבים מראה איטלקי יוקרתי ומרשים לצד עמידות גבוהה ויתרונות נוספים. אדריכלים ומעצבי פנים אוהבים להמליץ ללקוחותיהם על אטלס פורצלן מפני שהוא אחד המשטחים המעניקים שילוב מושלם בין פונקציונאליות לבין עיצוב מרשים שיקפיץ את הנראות של המטבח כמה רמות למעלה.

שיש אטלס פורצלן הוא אחד החידושים המרעננים והעדכניים בתחום עיצוב המטבח. העובדה שזהו אינו שיש טבעי הנחצב באדמה מאפשרת לייצר ולתכנן מוצר איכותי בעיצובים מגוונים שיתאימו לדרישות ולטעם של רוב האנשים.  

קטלוג שיש אטלס

נא להכיר - שיש אטלס פורצלן

שיש אטלס פורצלן הוא משטח פורצלן למטבח אשר מיוצר באיטליה. חברת אטלס היא אחת החברות הגדולות והמפורסמות בעולם בתחום ייצור משטחי עבודה. החברה היושבת באיטליה ידועה בייחודיות של המוצרים שלה, ברמת הגימור האחידה והמרשימה, בדרגת החוזק והעמידות. 

הוא אומנם נקרא שיש, אך הוא אינו עשוי משיש טבעי הנחצב במעמקי האדמה. הוא עשוי מתרכובת של מינרלים וחומרים נוספים אשר נדחסים בטמפרטורה גבוה עד שבסיום התהליך מתקבל המשטח המעוצב.

את משטח האטלס אפשר להשיג במגוון דגמים ומרקמים, במראה משי, טבעי או מבריק.

שיש אטלס פורצלן – שיש מיוחד למטבחים מיוחדים

הפורצלן עמיד לטמפרטורות גבוהות. העמידות לחום מאפשרת להניח עליו באופן ישיר סירים חמים ומחבתות לוהטות במהלך העבודה במטבח. במהלך העבודה לא תידרשו להיעצר ולחפש תחתיות או כלים מבודדים כדי להניח עליהם את הסירים החמים, תוכלו להניח את הסירים החמים ישירות על המשטח בלי לדאוג שמא ייגרמו למשטח סדקים או  נזקים אחרים.

משטח אטלס הוא משטח אטום כמעט לא נקבוביות . גם אם יישפכו נוזלים כהים על המשטח, גם אם יצטברו שאריות של אוכל או כל מוצר אחר שעלול להיספג בנקבוביות, בשיש אטלס פורצלן זה לא יקרה. היעדר הנקבובית תמנע ספיגה של נוזלים, תמנע כתמים ותעניק משטח עבודה סטרילי ואנטי בקטריאלי. 

משטחי אטלס פורצלן עמידים בפני שחיקה ושריטות, ולכן הם ישמרו על המראה המקורי והמרשים לארוך שנים ארוכות. לא תידרשו להיעזר בקרש חיתוך או במשטחי חיתוך אחרים, תוכלו לחתוך את כל המוצרים ישירות על גבי השיש, אפילו בסכין חדה מאוד, בלי לדאוג שמא השיש יינזק.

קל מאוד לנקות את משטחי העבודה העשויים משיש אטלס פורצלן. אומנם משטחים אלו עמידים בפני סוגים שונים של חומרי ניקיון, אך אין צורך בחומרי ניקוי מיוחדים. באמצעות חומר ניקוי כללי ומטלית לחה, תוכלו לנקות את המשטח ולשמור על המראה המקורי והיוקרתי.

משטחי שיש אטלס פורצלן מתאימים גם למשטחי חוץ. הם עמידים בפני גשמים, רוחות קרני שמש ישירות ותנאי מזג אוויר קיצוניים.

מבחינה עיצובית אטלס פורצלן הוא חגיגה אמיתית. מאחר וזהו אינו שיש טבעי, אלא משטח המיוצר במפעל בטכנולוגיות ייחודיות ומתקדמות, אפשר ליצור אינסוף דגמים ומרקמים, להציע מבחר ענק של עיצובים ולתת מענה לכל צורך ולכל סגנון. אפשר לבחור בין מראה מלוטש ומבריק, בין מראה טבעי ובין משטח במראה של גימור משי.

 אחד המאפיינים הייחודים לאטלס פורצלן הוא הגדלים של לוחות השיש. משטחי אטלס פורצלן מגיעים בדגמים גדולים מהממוצע, החל מאורך של 2.4 מטרים ועד למשטחים גדולים במיוחד באורך של 3.24 מטרים ורוחב של 1.62 מטרים. הגודל של הלוחות מאפשר ליהנות מעיצוב זורם כמעט ללא חיבורים ותפרים. תוכלו להשתמש בשיש אטלס פורצלן לחיפוי משטח העבודה, לחיפוי הקירות, לבנייה של אי מעוצב או לכל שימוש עיצובי אחר.

שיש אטלס פורצלן הוא משטח עבודה כמעט ללא חסרונות, אם תרצו, החיסרון היחיד שלו הוא המחיר. הוא אומנם אינו נחשב לשיש היקר ביותר, אך יחסית לסוגים אחרים, זולים יותר, מחירו נחשב ליקר. חשוב לדעת שמחירי השיש מגוונים ומשתנים בהתאם לדגם.

שיש אטלס פורצלן – כדאי או לא כדאי? כדאי!

משטחי אטלס פורצלן מתאימים לכל מי שמעוניין להשקיע במטבח מעוצב מרשים ויוקרתי ומחפש משטח המשלב איכות, עמידות ומראה מעוצב ומרשים. 

אם המטבח שלכם עמוס ופעיל ואתם חובבי בישול אתם צריכים משטח שישרת אתכם שנים ארוכות. שיש אטלס פורצלן עונה על הדרישות ועל כל צורך במטבח. השימוש במשטח עבודה מסוג אטלס פורצלן  מעניק לכם את האפשרות לבשל באופן חופשי בלי לדאוג שהמשטח יתלכלך, יזדהם או יינזק.

אנחנו ב"שיש מלכות" עובדים בשיתוף פעולה עם מיטב הקבלנים והאדריכלים ומעניקים שירות מקצועי ואדיב לכל הלקוחות, מכל המגזרים, מהמגזר הציבורי, הפרטי והעסקי.

צרו אתנו קשר, נשמח להעמיד לשירותכם את כל הניסיון והידע הרב שצברנו במשך שנים רבות. אצלנו תמצאו את הפתרון המושלם המתאים בדיוק לכם!

ממליצים עלינו

דילוג לתוכן